La Kalini, ne dorim să fii pe deplin mulțumit(ă) de achiziția ta. Dacă, din orice motiv, dorești să returnezi un produs, te rugăm să consulți condițiile de retur de mai jos, în conformitate cu legislația în vigoare.
Toate retururile se anunță exclusiv prin e-mail, la contact@kalini.ro, incluzând următoarele informații:
✅ Nume client
✅ Număr comandă
✅ Număr de telefon
✅ IBAN pentru rambursare
✅ Motivul returului
Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, ai dreptul să returnezi un produs achiziționat online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, fără a fi necesară o justificare.
În conformitate cu Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, în cazul în care ai primit un produs cu defect de fabricație sau care a fost deteriorat în timpul transportului:
Toate bijuteriile comercializate de Kalini beneficiază de garanție legală de conformitate de 2 ani, conform legislației în vigoare. Dacă un produs se defectează în acest interval din cauze care nu țin de utilizare necorespunzătoare, ai dreptul la remedierea problemei fără costuri suplimentare. Costul transportului in vederea reparatiei unei bijuterii este suportat de către client .
✅ Defecte de fabricație care apar în perioada de garanție
✅ Probleme apărute în condiții normale de utilizare
✅ Lipsa de conformitate a produsului
❌ Uzura normală a bijuteriei
❌ Deteriorări cauzate de utilizare necorespunzătoare (șocuri mecanice, contact cu substanțe chimice, apă, parfum etc.)
❌ Modificări sau reparații efectuate de persoane neautorizate
Dacă produsul s-a defectat în perioada de garanție, te rugăm să ne contactezi la contact@kalini.ro și să furnizezi următoarele detalii:
✅ Nume client
✅ Număr comandă
✅ Descrierea defectului
✅ Fotografii relevante ale produsului
După analizarea solicitării:
💡 Notă:
Pentru orice întrebări, nu ezita să ne contactezi!